23 juli 2016

MH370 - Sanningen måste fram!

Med anledning av att sökandet efter det försvunna flygplanet MH370 nu står inför att avslutas utan resultat har det under veckan varit många artiklar i media. Flyget som försvann någonstans över Indiska Oceanen i mars 2014 tycks fortsätta att vara ett mysterium.

Ett lika stort mysterium är att CNN nu publicerar det de tycks tro är sensationella nyheter. 

De berättar, först nu, att kaptenen på det försvunna flygplanet hade en flygsimulator i sitt hem där han övat en helt annan rutt över Indiska Oceanen än den där sökarbetet pågått. 
Något som annan världsmedia rapporterade redan i april 2014!

Vad CNN inte berättar är att kapten Zaharie Ahmad Shah tränade inflygningar mot ön Diego Garcia där USA och Storbritannien har en gigantisk militärbas.

Jag fortsätter, otroligt konspiratoriskt, att påstå att det ligger en hund begraven i fallet med MH370.

Den som vill veta mer kan t ex läsa: http://tyckerierna.blogspot.se/2015/08/blev-mh370-nedskjutet.html, eller något av alla de andra inläggen jag skrivit som berör något av det märkligaste jag upplevt i nyhetsväg när det gäller flygplan!

Kanske visar det sig någon gång i framtiden att jag befunnit mig i sanningens närhet.

Troligen kommer CNN då att ta på sig scoopet! Snopet! Men trots allt bra att världen får veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar