8 oktober 2014

Om en kvinnas ålder, röst och ståpäls!

Alltså; Jag är fullt medveten om att en kvinnas ålder inte lämpar sig som diskussionsämne!
Men om kvinnan ifråga är 72 år och fortfarande sjunger som en gudinna så kan det inte hjälpas att åldern faktiskt är en faktor att omnämna.

Jag tillhör en tynande skara cd-köpare men det är jag någonstans stolt över att även fortsatt vara! Så länge skivor nu låter sig köpas och inte bara nedladdas!?!

Nyinköpt ligger plattan på min cd-spelare och den går på repeat.

Barbra Streisands nya skiva ”Partners”, där hon sjunger duetter med Frank Sinatra, Elvis, Michael Bublé, Stevie Wonder och flera andra får mig att drömma om en amerikansk cocktailbar, dämpad belysning och något riktigt gott att sippa på!

Suck, så oemotståndligt och fantastiskt det kan vara när ståpälsen gör sig påmind!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar