19 april 2012

Norrlänningar blir utan morgonavis?


Postnord, koncernen bakom det vi kallar "Posten", ska ta över tidningsdistributionen i Västerbotten.

Jag kan bara beklaga alla Västerbotten-Kurirens läsare!

Ett företag som inte får postdistributionen i Stockholm att fungera torde knappast lyckas med tidningsdistributionen i Västerbotten heller!

Måtte inte Postnord ta över utdelandet av morgontidningar i huvudstaden…

Att få svar på synpunkter framförda via Postens kundtjänst är heller inte lätt.

Mina ursprungliga synpunkter, som rörde (den extremt bristfälliga) postutdelningen i mitt område, skickade jag 27 dec ifjol. Lovades snabbt svar. Påminde 27 feb. Utlovades ännu snabbare svar. I dag 19 april väntar jag fortsatt på svar på mitt ärende som fått nummer: 200425428.

Postnord är en skam!

Tillagt 21 apr: I går eftermiddag blev jag kontaktad av mitt postsorteringskontor. Heja! Det tog bara 4 månader att få respons på synpunkter. Min grunduppfattning om Postnord kvarstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar