5 oktober 2011

Ryanair inrikes blir utmärkt!

Ryanair tänker sig en framtid inom inrikesflyget i Sverige.

I kommentarsfälten, och på länkade bloggar, ondgör sig folk över detta infall från irländarna.

Själv tycker jag idén är fullständigt briljant! Äntligen!

Mer konkurrens på annars dyra flyglinjer kan ju bara vara främjande för oss resenärer.

Man kan ha vilka åsikter som helst om Ryanairs avgifter och marknadsföringsmetoder.

Själv har jag bara goda erfarenheter.

Bolaget har smidigt, och till nästan ingen kostnad alls, vid ett flertal tillfällen tagit mig till platser jag annars kanske aldrig skulle ha besökt.

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara Usch!
    Ska dåliga Irländska arbetsvillkor gälla i Sverige nu. Dom kommer bara att suga ut det gottaste utan att ta ett totalt trafikansvar. Detta skulle vara en katastrof för inrikesflyget i Sverige.

    SvaraRadera
  2. Nämn något bolag som tar "ett totalt trafikansvar"? Jag tror att Ryan mycket väl kommer att förbättra möjligheterna för många att resa eftersom de oftast flyger på flygplatser med liten eller ingen övrig trafik.
    Och mig veterligt bryter inte bolaget mot irländska regler när det gäller arbetsvillkor.

    SvaraRadera