7 oktober 2016

Svenska Spel har en del att förklara om Eurojackpot!

Eurojackpot är spelet som jag inte kan motstå att vara med och spela på. Särskilt inte en fredag som denna när jackpoten är uppe i en knapp miljard svenska kronor!

Varför jag spelar är dock en obesvarad gåta!

Dragningarna, som sker i Finland, visas inte offentligt. Högvinsterna går oftast ut till just boende i Finland, eller undantagsvis i Tyskland, och för ett par månader sedan kände sig Svenska Spel föranledda att gå ut med ett mejl till oss spelare där de försökte övertyga alla om att anledningen till att jackpottarna trillar ut över skogarnas och sjöarnas land är att sååååå många spelar på spelet där!

Dragningarna, som alltså ingen kan ta del av, publiceras runt 23-tiden på fredagarna.

Varför jag då redan klockan 19.42 på fredagskvällen får ett mejl om att mitt flerveckorsspel på Eurojackpot gått ut, trots att jag är med på dragningen som sägs ske om tre timmar, är otroligt svårförklarat!

Hoppas sannerligen inte att miljarden gått till något pörte i den finska urskogen denna fredag!

Svenska Spel behöver nog förklara närmare hur allt egentligen förhåller sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar